Naruto nagyelemzés - Az Előadás

Ezt az elemzést is ígérgetem már egy ideje, de valahogy mindig húzódott: egyrészt, mert be kell vallanom, lusta voltam hozzá. Sosem vettem még fel videót, nem csináltam vlogbejegyzéseket: a szerkesztéshez bár értek, AMV-ket gyakran vágok, de csak a közelmúltban, egyetemi témákhoz kezdtem például videó formátumú liftbeszédeket is alkotni. Azt is tudtam, hogy a "Naruto nagyelemzés - Az Előadás" hosszú lesz: tekintve, hogy egy középiskolásoknak szóló táborban ennek nagyjából a felét megtartottam személyes jelenléttel, éreztem, hogy másfél-két óra beszédet jelent az elkészítése. Vagyis ültem rajta, és nem álltam neki.

Azonban pár hete elkapott a lendület, úgy éreztem, még nyár van, mikor, ha nem most? Végre leültem, elővettem a megszerkesztett videóbejátszásaimat, prezentációmat, és nekiestem elkészíteni ezt a felvételt.

Nem állítom, hogy maradéktalanul meg vagyok elégedve vele: nekem itthon nincs stúdióm, elsősorban írásban osztom meg a véleményemet, vagyis a hangminőségben akadnak hibák, fluktuációk. Érthetőnek érthető lesz, de nem ígérem, hogy mindig teljesen tiszta is. Ahogy említettem, hosszú előadásról van szó, másfél, két órát beszéltem, és jegyzetek ide vagy oda, azért néha belezavarodtam, belehümmögtem, ezt nézzétek el nekem. Legközelebb, egy kevésbé hosszú munkánál valószínűleg több animáció, több kifejezetten videós elem kerülne a végső alkotásba, talán egy barátot is megkérnék, hogy valamilyen illusztrációval tegyük dinamikusabbá a képet, de elsőre azt hiszem, és azt remélem, sikerült egy szórakoztató, különleges bejegyzést hozni nektek.

Szeretném még megjegyezni, hogy az elemzés, mint ahogy az írott változat is, spoileres, és nem kizárólag a Narutóra: az elején az archetípusokra hozott példáknál említést teszek a Mátrixról, a Narniáról, a Gyűrűk Uráról, a Harry Potterről, a Death Note-ról, a Star Warsról és az avatárról is. Ezekre kisebb spoilerek vonatkoznak csak, de ha valaki nagyon nem akar hallani róluk, akkor a megfelelő részletekbe nyugodtan tekerjen bele.

Az elemzés maga youtube-ra nem került fel, ennek változatos okai vannak, a legerősebb, hogy nem játszhatok be konkrét jeleneteket a sorozatból, ezekre viszont szükség volt a visszautalások miatt - így sajnos kevésbé szép a beágyazás a bejegyzésbe is, linken keresztül tekinthetitek meg, a Google Drive segítségével.

AZ ELEMZÉS MEGTEKINTÉSÉHEZ KATTINTS!

Nagyon jó szórakozást kívánok hozzá, és hamarosan újra jelentkezem:

Valentine Wiggin

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések