Második költözés - A TodayWiggin új helyet keres


Elég régen írtam utoljára hasonló témában, tekintve, hogy a TodayWiggin 2015 januárja óta a G-portal felületét használva alakult és növekedett. Szép öt évet tudhatok magam mögött, szerettem a régi oldalt, szerettem írni rajta, szerettem rendszerezni, és időről-időre átdolgozni a bejegyzéseimet... de eljött az a pillanat, 2020. április 27-én, amikor beléptem a blogomra, és megcsapott az érzés, hogy kinőttem.
Nagyon hirtelen, nagyon spontán jött ez a felismerés, annak ellenére, hogy már régóta gyűltek a jelei: Nem fértek el az oldalon a hosszú elemzések, megküzdöttem a képek beillesztésével, nőtt a hirdetések mennyisége, én pedig próbáltam tartani a lépést, és dacolni a technika ördögével, de egyre kevésbé boldogultam, és a kényszermegoldások egyre kínosabbá váltak, vagyis érett már, hogy új helyet keressek.
A választás végül a bloggerre esett, és el is kezdtem dolgozni az ügyön... szépen, lassan, mindent igyekszek átmenteni ide. Ez jelenleg jobb megoldás híján azt jelenti, hogy előbb-utóbb minden kritikám, elemzésem, fordításom, stb. átkerül, rendesen fel lesz címkézve, de előfordulhat, hogy az első hónap rejtélyes bejegyzésdömpinggel kápráztatja majd el az olvasókat.
Egyben megragadom az alkalmat, hogy kijelentsem, a blog címe immár hivatalosan is TodayWiggin - a "Sci-fi könyvek, filmek, novellák" egyrészt túl hosszú volt, másrészt rég nem fedi le az összes témát amit érintek, harmadrészt én sem hivatkoztam az oldalra ezen a néven már nagyon hosszú ideje. A design szintén alakulgat, egy kedves barátomnak, a G-portalon is sok segítséget nyújtó Bennek (A Be3n Thinking írójának) köszönhetően, de még biztosan beletelik egy kis időbe, amíg a blog arculata is olyanná válik, amilyennek elképzeltem. (A jelenlegi arculathoz a grafikát nem én készítettem, a Rinmaru Games manga creator játékai, és a Krita nevű program voltak nagy segítségemre.)
A TodayWiggin G-portalos oldala még biztosan elérhető marad egy darabig, vissza lehet olvasni rajta a régi munkáimat, de amikor teljesen elkészülök a költözéssel, megszűntetem (ezt egy külön bejegyzésben is jelzem majd). Remélem, sokan velem tartotok ezen az új helyen is.

Nagy várakozásokkal hosszú és eredményes életet kíván:
Valentine Wiggin






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések